Główna » 2016 » Kwiecień » 9 » A jednak ideały istnieją!?
8:45 PM
A jednak ideały istnieją!?
Singiel Kilka miesięcy temu odezwała się do mnie poprzez moją stronę pewna dziewczyna. Wymieniliśmy kilka konkretnych i sensownych wiadomości, potem jakaś krótka rozmowa telefoniczna w przelocie... Wzbudziła moje zainteresowanie.


Kolejnego dnia następna nasza rozmowa telefoniczna trwała, z zegarkiem w ręku – 10 GODZIN! Rozmowa była niezwykle ciekawa, rzeczowa, wciągająca. Kobieta mądra, inteligentna, z bardzo trzeźwym podejściem, mieliśmy podobne spojrzenie na życie. Rozmawialiśmy o bardzo wielu rzeczach, w końcu te 10 godzin mówi samo za siebie.


Co do wyglądu – widziałem ją na kilkunastu zdjęciach... przepiękna dziewczyna. Co można stwierdzić? No po prostu ideał!


Następnego dnia, z pewną dozą obojętności, oznajmiła mi, że ogólnie to ona nie ma czasu, ale fajnie wiedzieć, że są tacy faceci – z takim podejściem.


Co mogę odpowiedzieć? Fajnie wiedzieć, że są takie kobiety – z takim podejściem. Tylko trzeba znaleźć taką, żeby miała jeszcze trochę czasu.


Nie wiem, na ile skutecznie to wszystko zrozumiałem. W końcu to była tylko jakaś dłuższa rozmowa, dyskusja. Próbowałem potem jeszcze nawiązać kontakt, nawet spotkać się, ale skończyło się na wymianie kilku wiadomości.
Wyświetleń: 7111 | Dodał: Młody | Rating: 4.3/3
Liczba wszystkich komentarzy: 141 2 »
14  
10 godzin i serio odpuściła sobie? dla mnie tak długa rozmowa już by coś znaczyła na pewno chciałabym kontynuować znajomość chociażby dlatego , że naprawdę rzadko można spotkać kogoś z kim można porozmawiać godzinami i nie nudzić się przy tym :)

13  
Mowiac wprost, nie spodobales sie owej dziewczynie...

12  
To sen był,tak?

11  
Macie racje dziewczyny fajne są chociaż te przeżyte chwile, czy sa woół mnie fajni ludzie nie koniecznie raczej fałszywi... co do mężczyzn rzeczywiście mam pecha jakiegoś i nie mam już nadzieji że coś się zmieni w tej kwesti no ale cóż ja mogę:( chciaż pracuję w sklepie i mam kontakt z ludźmi i czasami widzę ze ktoś może był by zainteresowany ale jakoś meżczyźni nie mają odwagi zagadać.... szkoda

10  
Ania jest na pewno wokół Ciebie wielu fantastycznych ludzi. Zawsze jest szkoda tych chwil które minęły ale też z biegiem czasu zaczniesz je wspominać z sentymentem. Nie pozwól by ten żal przysłonił Ci oczy, bo może Ci umknąć cos dobrego.:)

9  
A może dziewczyna po prostu nie trafiła na odpowiednia osobę i próbuje uciec w prace? Chłopak powinien się starać, a nie odpuszczać. Dziewczyna przecież nie będzie zabiegać o kogoś względy. Nie tak? Bo skończy się tym, że dziewczyna się oświadcza chłopakowi.
Więcej wytrwałości panowie!

8  
Jednego dnia ma czas wisieć na słuchawce 10 godzin by następnego powiedziec, że ogólnie nie ma czasu... Spoko :)

7  
Wiesz Kaska masz rację fajnie żyć dla takich chwil, ale szkoda ze trwają tak krótko... Ja naprzykłas odzyskałam w końcu wiarę w to że są jeszcze fajni ludzie na tym świecie i ze w końcu będę miała bliską osobę przy sobie i może z czasem rodzinę a tu koniec.... szkoda mi i żal :(

6  
Warto żyć dla takich chwil. Zobacz ile emocji w przeciagu ,,chwili" pojawiło sie w Twoim życiu.

5  
Czasem chwile łapane w przelocie sa najpiękniejsze... choćby znikały w mgnieniu oka :)

1-10 11-14
Imię *:
Email *:
Kod *:

"Proste rozwiązania są zawsze najlepsze"

"Jeśli coś robić, to z sercem!"

"Każdy jest kowalem swojego losu"

"Zycie to sztuka wyboru"

"Nic nie dzieje się bez przyczyny"

"Myślenie nie boli"